Ova stranica koristi kolačiće kako bi vam pružila najbolje moguće iskustvo. Kliknite ovdje kako biste saznali više.

Povijest

"Tko Jamničku vodu pije rado - taj će imat život dug i srce mlado."

August Harambašić, 1863. godina

1828.

18. listopada 1828. započeo je osmišljeni razvoj korištenja Jamnice te su napunjene prve boce namijenjene tržištu. Taj datum i danas se obilježava kao dan Jamnice. Iste godine, 18. studenog ljekarnik Đuro Augustin izvršio je drugu znanstvenu analizu Jamnice.

1829.

Godine 1829. napunjeno je 5000 boca.

1879.

Knjiga gostiju iz 1879. godine.

1899.

Krajem 19. stoljeća Jamnica je prodana Vilimu Lovrenčiću, privatnom poduzetniku.

1899.

Vilim Lovrenčić je 1899. godine modernizirao punionicu čime je povećana prodaja na tada revolucionarnu količinu od 500 tisuća boca godišnje.

poč. 20. st.

Dvorište, spremište i otpravništvo u obiteljskoj kući Lovrenčića u Zagrebu.

1905.

Knjiga o Jamničkoj kiselici iz 1905. godine.

sred. 20. st.

Jamnica se razvozila zaprežnim kolima tzv. kirijašima - takav način distribucije zadržat će se sve do 60-ih godina prošlog stoljeća.

sred. 20. st.

Jamnica se po gradu razvozila velikim tačkama tzv. taljigama.

1961.

Jamnička kiselica kontinuirano se proizvodila sve do 2. svjetskog rata kada proizvodnja zamire, a 1961. godine ponovno se pokreće.

1961.

Iste godine izvore preuzima Agrokombinat iz Zagreba.

1967.

1967. godine Jamnica postaje sastavni dio Badela.

1991.

7. listopada 1991. godine punionica je granatirana. U ratnom razaranju do srpnja 1992. godine stradali su gospodarski objekti, linije za punjenje mineralne vode, ambalaža i gotovi proizvodi.

1992.

Izvršena je pretvorba poduzeća u dioničko društvo čiji je većinski vlasnik postao Agrokor d.d. koji je započeo s obnovom Jamničinog pogona.

1993.

Jamnica je granatirana po drugi put u Domovinskom ratu, a proizvodnja je ponovno pokrenuta 9. studenog 1993.

1995.

Redizajniran je logotip tvrtke.

2001.

Napunjena je 200-milijunta litra Jamnice u jednoj godini.

2007.

Jamnica je na tržište izašla s novom staklenom bocom od 1l zajedno s novom rasklopivom nosiljkom tzv. split box koja predstavlja novost na hrvatskom tržištu

2008.

Jamnica izlazi na tržište s novim proizvodima na bazi prirodne mineralne vode: aromatiziranim mineralnim vodama Jamnica Sensation u dva okusa limun- limeta i mandarina-mapo.