06.08.2021.
Doprinosimo zaštiti okoliša i okrećemo se budućnosti i brizi za okoliš

Jamnica je besprijekorno čisto, osvježavajuće piće savršeno za svakodnevnu upotrebu. Osim što ima jedinstven okus, Jamnica, kao gazirana prirodna mineralna voda, potiče razgradnju hrane i ima blagotvoran utjecaj tijekom i nakon obroka.
U ovim ljetnim danima idealna je i za hidraciju organizma. Naš organizam bez vode ne može dugo izdržati, a preporučeni dnevni unos vode je 1,5 l. Dehidracija organizma dovodi do smanjenja tjelesnih sposobnosti i termoregulacije, ali uzrokuje i poteškoće u koncentraciji, razdražljivost, glavobolju, pospanosti i druge poremećaje. Svaki tip prirodne mineralne vode, pa tako i gazirane, je prikladan i siguran izvor dnevne hidracije. Konzumiranje gazirane prirodne mineralne vode pomaže nam nadoknaditi tekućinu, minerale i elektrolite izgubljene tijekom tjelovježbe. Zanimljivo je da prirodne mineralne vode potječu iz zaštićenih podzemnih ležišta i moraju biti čiste u svom izvornom stanju, te ne smiju biti podvrgnute nikakvim postupcima dezinfekcije. Izvor mora biti zaštićen od svih rizika onečišćenja, a naziv izvora i mjesto korištenja izvora moraju se na etiketama jasno naznačiti. Uz navedeno, prirodne mineralne vode moraju, za razliku od ostalih voda, imati stabilan mineralni sastav. Karakteristični sastojci prirodnih mineralnih voda najčešće su natrij, kalcij, magnezij, kalij, hidrogenkarbonati, kloridi, fluoridi, sulfati, i mnogi drugi.
Ponosni smo jer naša Jamnica spada baš u tu kategoriju posebnih i jedinstvenih voda. Jamnica, kao najpoznatija gazirana prirodna mineralna voda na hrvatskom tržištu, svjesna je svoje odgovornosti i dužnost da bude pokretači promjena i predano radi na boljem sutra. Zahvaljujući novim, lakšim PET bocama za Jamnicu do kraja ove godine planiramo smanjiti količinu plastike za oko 220 tona, a emisiju CO2 za oko 9%. Ovim promjenama potrošačima želimo ponuditi novo iskustvo, ali ih istovremeno osvijestiti o važnosti promjene koja počinje od nas samih. Stoga smo s Jamnicom započeli novo poglavlje kojim dokazujemo da doprinosimo zaštiti okoliša te da smo kao brend okrenuti budućnosti i brizi za okoliš.
povratak na Vijesti